tiistai 22. tammikuuta 2013

Kymppi

Sain Niobelta tämän haasteen, joka kiertää blogeissa. Ideana on kertoa itsestään 10 asiaa ja vastata haastajan kysymyksiin. Sitten pitäisi keksiä kymmenen kysymystä ja haastaa seuraavat vastaamaan niihin! Kiitos Niobe, tartun haasteeseen ;)

Eli kymmenen asiaa minusta:

1. Minä oon vasenkätinen.
2. Olen kotoisin Turun seudulta, mutta asunut 4,5 vuotta Espoossa.
3. Olen iltauninen.
4. Rakastan kynttilöitä ja tunnelmavalaistusta.
5. Pelaan usein kavereiden kanssa lautapelejä.
6. Koululiikunnassa mun bravuureita oli pallopelit, heittolajit ja uinti.
7. Minä olen suunnaton Muumi-fani.
8. Opin juomaan kahvia noin 5 vuotta sitten, ja juon sen aina mustana.
9. Minua välillä kiusataan täällä pk-seudulla turun murteen takia.. ai kui vai? Ketä niin tekee? :D
10. Minulla on kova triatlon-kuume.

Nioben kyssärit:

1. Mitä muuta harrastat kuin treenailuja? 
No, kokkaamista, leffoja, bloggaamista, valokuvaamista...

2. Mikä on suosikki välineurheiluvarustehärpäkkeesi?
No, ehkä mun Kona-pyörä, ja ja.. mun sählymaila ja Niken treenivaatteet.

3. Entä hutiostosten kruunaamaton kunkku/kuningatar?
Yksi urheilutoppi on jäänyt käyttämättä, muuten mulla ei hirveesti turhaa liikuntavälinettä ole.

4. Jos nyt valitsisit uudestaan, opiskelisitko/tekisitkö työksesi ihan eri alaa?
Juu, uskoisin. Vaikka tykkäänkin nykyisestä alasta, niin uskon silti joskus vielä vaihtavani pois it-alalta.

5. Mitä treeniin liittyvää juttua ensin sanoit että "en ikinä...!" ja sitten kuitenkin...?
No, pakko sanoa että maraton! Sanoin ekan puolikkaan jälkeen, etten ikinä voi juosta kokonaista, vaikka siitä haaveilinkin jo silloin.. salaa! ;) Mä innostun helposti tosi monesta liikuntajutusta, joten harva on koskaan ei ikinä -listalla.

6. Minkä yhden osan ruumiissasi vaihtaisit mielelläsi toiseen?
Hmm.. vaikea kysymys! No, ehkä pakarat, jotta niihin sais helpommin voimaa ja musta tulis nopea ja ketterä ;)

7. Entä mikä ruumiissasi on parasta, mitä et ikinä vaihtaisi?
No, pohkeet.. ja sit vaikka voisin olla kauniimpikin, niin en mä kasvojakaan vaihtais, koska ne on niin vahvasti osa mua. :)

8. Suosikkiruoka, jonka olet löytänyt treenien kautta?
Hmm.. no, treenin kautta peliaikoina tutuksi tuli pastaruuat. Muuten en hirveesti ole ruokiin tutustunut treenin vuoksi.. protskupatukat on ok silloin tällöin ja rahkaa oon aina syöny. :)

9. Miten käännät voitoksi väärällä jalalla alkaneen päivän?
Kahvilla ja pienellä omalla hetkellä.. joskus se ei auta, yleensä liikunta sit viimeistään auttaa!

10. Missä olet aivan sairaan hyvä?
Olen sairaan hyvä olemaan kannustava muille! :)

Minun kysymykseni seuraaville:
1. Milloin liikuntakipinäsi syttyi?
2. Onko sinulla säännöllinen herkkupäivä vai herkutteletko vapaammin?
3. Suosikki urheilulaji penkkiurheilumielessä?
4. Kuinka paljon unta tarvitset?
5. Lempiruokasi?
6. Mikä on suurin saavutuksesi tähän asti?
7. Tykkäätkö valokuvaamisesta?
8. Aamu- vai iltatreeni?
9. Suosikkilisukkeesi rahkan joukkoon?
10. Koska olet viimeksi käynyt uimassa?

Haastan seuraavaksi Heidin, Sannan, Cocon, Akun, Jennin ja Tiinuskan.

2 kommenttia:

  1. Vastasin vihdoin, kiitos haasteesta! :) Mua muuten on kiusattu joskus Turussa "stadin/espoon ässästä", joten toimii se haukkuminen toiseenkin suuntaan! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. JEE :D ..joo, ehkä näistä murteista tulee puolin jos toisin "kiusattua" ;)

      Poista

Kommentoi on bloggaamisen suola. Arvostan jättämääsi kommenttia suuresti :)